Başarılı

good_job_kids_stickers-r85b7861ab5c74b6dbe0159ef777a820f_v9waf_8byvr_512

Bu blog Mart ayında Türkiye’de 17 sıraya yükselmiş.Grafik tasarım hocam aradı ve tebrik etti beni. Vay be demek ki blog orjinal olduğu sürece başarı kendiliğinden geliyor. Benim amacım sadece kocama aşkı ilan etmekti. Milyonlarca blogun arasında Türkiye’de 17 sıraya çıkmak hemde hiç bir çaba sarfetmeden bence de başarı.. Teşekkürler Kemal Bayaşoğlu..Siz haber vermeseydiniz ben bi haberdim bu durumdan:)

Aşkıma…

Bir erkek karısını bu kadar mı sever bu kadar mı düşünür. Aklı fikri bende olan yarim bilki, bu duygular karşılıklı. Bende seni çok seviyorum ve sana aşığım canım aşkım.Bu benden sana, benim dünyadaki cennetim.

Bugün Günlerden Latif Durak

Canım sevgilim, bugün ne kadar özel bir gün ki sen doğmuşsun. Rabbim seni bana lütuf etmiş. Lütufsun diyorum çünkü hiç kimse beni bugüne kadar senin gibi sevmedi..Senin sevgin o kadar büyük o kadar azametli ki senin önünde tek bir kimse duramadı. Senin ağzından çıkan tek bir cümle ile herkes boyun eğdi. Çünkü senin ne kadar ciddi olduğunu ve her şeyi yapabileceğini çok iyi biliyorlardı.

Sen bizi hep korudun kolladın, kimselere muhtaç etmedin. Sevgi ve şefkatini bizden hiç esirgemedin. Herşeyin fazlasıyla yanımızda durdun. Aklın, zekan o kadar keskin ki önümüzdeki günlerde bu yaşadıklarımın daha fazlasını vereceğine de yüzde yüz eminim. Dikkat ediyorum bana hep daha fazlasını yaşatmaya çalışıyorsun. Çabaların sonuçsuz kalmayacak..Yaptıklarım yapacaklarımın teminatıdır cümlesi senin için varolmuş sanki..Hayatımda senin kadar zeki, başarılı, cesur, korku nedir bilmeyen bir erkek daha görmedim. Bir erkek için hayattaki en büyük erdemlerden biri,  Allah’ın ona verdiği  Ya Latifu yani sözünü dinlettiren, lütufkar olmasıdır.

Herkes paranın sahibi olanda güç olduğunu düşünür, tabi ki para önemli bir araç lakin her şey para değil. İsmi ile müsemma kocacım..benim iyilik meleğim, her zaman zayıfı kollayan koruyan benim güzeller güzeli kocam. Hayatında kim bilir kaç insanın hayatını kurtaran, bu insanların dualarıyla aslanlar gibi yaşayan benim mert, cömert, veren el sahibi olan kocam. Bugün benim için çok özel bir gün. Bugün senin doğum günün. Sana ömrünün sonuna kadar iyilik, huzur, başarılı, sağlıklı günlerinin devamını diliyorum.

Evlatlarınla biz ailenle bir ömür boyu olmanı diliyorum. Sana dua eden nice insanlar gibi bende senin duacınım kocacım. Allah seni başımızdan eksik etmesin.

—-DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ASLANIM—

Benim küçük aslanım

Benim küçüğüm o minicik elleriyle neler yapmış. Buraya koymak istedim hatıra kalsın. Hiç kaybolmasın. Benim iki tane aslanım var. Allah ikisine de uzun ömürler versin benden ikisini de hiç ayırmasın inşaallah. Hayatta ki bütün mutluluğum, sevincim, huzurum oğlum ve kocam çünkü.

Bu güzel resimleri yapan bu sevimli canavar işte!!!

wpid-photogrid_1393151358603

Bunlarda miniğimin sanat eserleri

wpid-20140324_101152

wpid-20140324_101119

wpid-20140324_101055

wpid-20140324_101012

wpid-20140324_100643

wpid-20140324_100356

wpid-20140324_100256